Hallo =)

Digger bus var igång igår igen...

Ligga och tryna sött kan han göra ;)

Men städa efter sig! Det är värre...

Så här såg det ut när vi varit borta några timmar på juldagen =/

Allt julklappspapper, snören tejp blandat med hela och sönderbitna nötter i en enda röra på golvet!

Duktiga Digger... eller nåt...



I dag red jag på vår lilla bana hemma =)

Konstigt (eller inte) att pållan kan glömma bara sådär att hon faktiskt kan galopp nu i båda varv!

Fick påminna henne om det idag. Men sedan gick det bra =)

Ska bli skönt med vår =P

Tidigt!? Ja men nu blir det ljusare och ljusare och jag måste se fram emot det =) Vår , vår, vår ...


Fina pållan


Nehe Jobbet nästa

Svejs


Kommentarer
Postat av: Marita

Hahahahahahahahahaha, lille Digger=)))))

Pållan sköter sig bättre tror jag=)))

2010-12-27 @ 17:43:17
Postat av: Petra

Ja du den har jag fått för mina synder och pållan fick jag väl för resten av synderna ;)

2010-12-27 @ 17:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0