Tjoho

Äntligen är min dator tillbaka =)
Eller rättare sagt den har fått sin dom! Icke lagbar! =/
Så nu kör jag min lilla bärbara dator hopkopplad med en stationär skärm =P
Billighetsvarianten ;)
Skönt att vara tillbaka i den egna datans värld, med mina bilder mm.

Lovade för ett tag sedan att visa hur fint Digger julpyntade i sin bädd =)

Visst var det fint Haha Han är för go <3

Snömonster =)


Soffpotatis, eller sängmos ;) Jobbigt med läxor!


Helgen gick i ett huj! Svisch så var den väck...
Gubben var bortrest och Sebbe var på lan, så Vickan och jag hade bara oss själva att at ta hand om.( och alla djuren då )

Lördagen gick åt till staden för julklappsinköp =) Vickan blev klar, inte jag =(
Söndagen var det först stallet sedan var det bakdag! Ja himmel, hör och häpna!
Men bestämt är bestämt trots förseningar pga trasiga staket som sinkade oss lite. (hästar är kul =O )

Kanske skulle hålla sig till sådana här ist =)

Svindyra! ca 600 kr!
Å andra sidan, vad kostar den jag har! =/

Baka var det... Lussebullar 80st, vanliga bullar 50st och ca 130 knäck =)
Ni som känner mig vet vilken stor bedrift detta var!
Men mmm så gott det blev =)

Lite fin vinter =)






Och lite fin Ricky <3


Kram och go =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0